توافق نامه همکاری | باران پک

توافق نامه همکاری

روند سفارش:

  1. مشاوره با همکاران فروش
  2. دریافت پیش فاکتور
  3. واریز 60 درصد به عنوان پیش پرداخت
  4. بازسازی طرح سفارش (طراحی، فرم بندی، اجرا)
  5. دریافت تائیدیه کامپیوتری از شما
  6. شروع روند تولید با توجه به زمان کاری
  7. اعلام آماده شدن سفارش
  8. تسویه مالی
  9. ارسال سفارشات
  • محل تحویل سفارشات در دفتر باران پک می‌باشد.
  • هزینه ارسال سفارش به عهدی مشتری محترم می باشد.
  • تحویل سفارشات با تسویه کامل فاکتور امکان پذیر می‌باشد.
  • در سفارشات، پس از اتمام تولید تعداد نهایی شمارش و در فاکتور لحاظ می گردد. در تمامی سفارشات ۵ درصد افزایش یا کاهش تعداد وجود خواهد داشت، در صورت کسری هزینه عودت و در صورت اضافه شدن به جمع فاکتور اضافه می‌گردد.
  • شروع سفارشات بعد از تائیدیه کتبی طرح از جانب شما می‌باشد.
  • هزینه بسته بندی و ارسال به شهرستان به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد این مورد پس از آماده شدن سفارش محاسبه می‌گردد و هزینه ارسال به باربری به صورت پس کرایه می‌باشد.
  • بسته بندی تمام سفارشات به صورت کیسه‌ای می‌باشد، در صورت بسته بندی در کارتن، برای هر کارتن مبلغ 15 هزار تومان دریافت می‌گردد.
  • تمامی ساک دستی های کاغذی به همراه بند ارائه می‌گردد.
  • زمان تحویل سفارشات به صورت عادی، بسته به تعداد سفارش، 7 الی 15 روز کاری می‎باشد.
  • زمان تحویل سفارشات به صورت فوری 4 الی 5 روز کاری در صورت امکان و با افزایش نرخ 20 درصدی قیمت فاکتور می‌باشد.
  • در صورت نیاز به سفارش کم‌تر از 1000 عدد، با همکاران ما تماس بگیرید.
  • در صورت نیاز به طراحی، فرم بندی و اجرا، هزینه جداگانه محاسبه می شود.
  • جهت سفارشات خاص و تیراژ دار با دفتر فروش تماس حاصل فرمائید.
  • تمامی سفارشات به صورت فرم اختصاصی تولید میگردد. لذا برای تمامی سفارشات قبل از شروع چاپ فایل ها به لحاظ رنگ، طراحی و رعایت نکات فنی بررسی می گردد و در مرحله چاپ توسط ناظران فنی روند چاپ تحت نظارت قرار می گیرد تا سفارش بدون کوچک‌ترین ایرادی تولید گردد.
  • با توجه به اینکه مجموعه باران پک از به روزترین دستگاه‌های چاپ و نرم افزارهای مربوطه استفاده می‌کند، میزان تلرانس رنگ در کمترین محدوده ممکن قرار داشته و کلیه سفارشات مشتریان به صورت کاملا یک‌دست و استاندارد چاپ می‌شوند.
  • تمامی استعلام قیمت ها به روز می باشد، چنانچه ۲۴ ساعت از تاریخ پیش فاکتور گذشته باشد این مجموعه نسبت به تغییر و محاسبه قیمت بروز مجاز می باشد.
  • در زمان تائید و پرداخت فاکتور در صورتی که طرح شما تا ۱ روز کاری بعد از تائید فاکتور برای ما ارسال نگردد و کار برای تولید ارسال نشود در صورتی که این تاخیر از طرف کارفرما باشد، با توجه به تغییرات قیمت مواد اولیه امکان تغییر قیمت ها در فاکتور می باشد و بابت این تغییر قیمت مجموعه مسئولیتی را عهده دار نمی باشد.

طرح چاپی:

  • جهت آماده سازی طرح، فایل لوگو خود را به صورت وکتور آماده فرمائید.
  • سایر توضیحات نوشتاری را به صورت تایپ شده ارسال نمائید.
  • در صورتی که فایل وکتور ندارید، جهت آماده سازی یا تبدیل فایل های غیر استاندارد به فرمت مذکور هزینه 100 هزار تومان دریافت می‌گردد؛ این مبلغ با توجه به پیچیدگی طرح شما قابل افزایش می باشد. آماده سازی طرح از حداقل 2 ساعت تا 1 روز کاری با توجه به نوبت سفارش شما لحاظ می‌گردد.
  • هزینه بالا صرفا جهت ساخت و تبدیل فایل JPG،PSD،Bitmap  و... به فرمت وکتور می باشد و مواردی از جمله طراحی لوگو و غیره شامل هزینه بالا نمی‌باشد.
  • پس از آماده شدن فایل، فرمت اصلی در اختیار شما جهت استفاده بعدی قرار خواهد گرفت.
  • نوشتن متن یا شماره به تنهایی شامل دریافت هزینه نمی‌باشد.
  • ویرایش طرح جزئی تا 1 بار رایگان و ادیت های کلی برای هربار انجام مبلغ 50 هزار تومان محاسبه می‌گردد.
  • درصورت وجود اشتباه پس از دریافت تائیدیه از سوی شما، هیچ گونه مسئولیتی به عهده این مجموعه نمی‌باشد.
  • شروع روند طراحی و تولید بعد از واریز 60 درصد پیش پرداخت امکان پذیر می‌باشد.
  • فایل‌های طراحی خود را حتما در مد رنگی CMYK آماده کنید.
  • رزولوشن فایل های طراحی شما باید حداقل 300dpi و حداکثر 356dpi باشد.

تفاوت در کیفیت فایل وکتور و غیر وکتورتفاوت در کیفیت فایل وکتور و غیر وکتور

در سفارشات چاپی ساک دستی کاغذی:

در نظر داشته باشید در صورتی که از قبل نمونه چاپ شده در اختیار دارید، لطفا نمونه آن را جهت تطبیق رنگ چاپ و عدم مغایرت بیش از ۱۰ درصد برای ما ارسال نمائید، در صورت عدم ارائه رنگ مورد نظر به صورت چاپی مغایرت رنگ به عهده این مجموعه نمی باشد و مشتری محترم مسئول خواهد بود.

در سفارشات چاپی ساک دستی پارچه‌ای:

نمونه رنگ پارچه در هر سفارش و خرید از کارخانه امکان تغییر رنگ تا ۱۰ درصد نسبت به سری قبل را دارد.

سخن پایانی:

لازم به ذکر است فقط کالاهایی که دارای پارگی و بازشدگی چسب باشند قابل بازگشت است و در غیر این صورت باران پک هیچگونه مسئولیتی را قبول نمی‌کند.

شکایت و مرجوعی کالا (کالاهایی که دارای پارگی و بازشدگی چسب باشند) فقط تا 24 ساعت پس از تحویل کالا امکان‌پذیر می‌باشد.

روزهای جمعه و تعطیلات رسمی جزو روزکاری نمی‌باشد.

در پایان از زمانی که برای خواندن این متن قرار دادید سپاس‌گزاریم و قدردان اعتماد شما هستیم.